19 februari - 26 februari - Laatste 2 dagen en dan back home!

26 februari 2014 - Bangkok, Thailand

Geschreven door: Steven

We hebben net voor het laatst ingecheckt bij een hotel. Ik deed de deur van de hotelkamer open en dacht: het is nu echt bijna over :(. Nog twee dagen Bangkok (waar we in 2011 al geweest zijn en we een superleuke stad vonden). Geen dingen meer bezichtigen, maar lekker Thais eten, beetje slenteren en wat souvenirs kopen. En de teint natuurlijk nog wat bijwerken bij de roof top swimming pool!

Buckets op Ko Chang...
Afgelopen week hebben we - na de cultuurtrip in Cambodja - onszelf getrakteerd op een weekje nietsdoen op Lonely Beach op Ko Chang, een eiland dichtbij de grens van Cambodja. Was erg fijn daar: nog veel leuker dan we gedacht hadden! Relaxed backpacker sfeertje met fijn strandje, leuke restaurantjes en kroegen om uit te gaan. Een bucket ofwel emmer wodka redbull kun je voor een habbekrats krijgen, dus de sfeer zit er snel in. Ze stoppen er geen echte wodka maar 'white spirit' en dat valt bij Fredke niet altijd goed.... Veel lol gemaakt met Hollanders, Finnen, Engelsen etc.

Eindevaluatie
Gisteren hebben Fred en ik al de officiële eindevaluatie gehouden (jaja). Met een complex puntensysteem waar ze bij het Songfestival nog een puntje aan kunnen zuigen... We hebben zowaar consensus bereikt over de TOP10 leukste plekjes die we hebben bezocht ;). Daarover morgen meer!

Kussen,
Fred en Steven

1. Marga Wouters:
    27 februari 2014
    Lieve Fred en Steven, nog leuke dagen en goede terugreis.......xxMarga
  2. Marjoke en Ron:
    27 februari 2014
    Nog heel even genieten, goeie reis dan en tot snel! Ron, Marjoke, Bram, Job, Hanne en Tijs